Waarom ETF?

Birgit Diemer, aangenaam

Het creatieve brein, aanspreekpunt en de drijvende kracht achter ETF is Birgit Diemer
“Als fervent tennisser en vanuit de liefde voor de tennissport is bij mij het idee ontstaan om de clubs kosteloos een helpende hand te bieden. Ik ben betrokken, professioneel, creatief, oplossingsgericht en zet altijd het belang van de klant voorop. Ik verdiep me in uw organisatie/product of dienst en vertaal deze moeiteloos naar een aansprekende uiting richting de clubs en hun leden. Serving your message!”


Wat zijn de cijfers?

23
Jaar ervaring
226
Klanten
503
Projecten
250
Clubs
317500
Tennissers

wat kunt u verwachten?

Betrokken
ETF heeft als doelstelling om tennisclubs te ondersteunen in de breedste zin van het woord, van A tot Z en kosteloos! Clubs hebben het immers al moeilijk genoeg. Vanuit deze betrokkenheid gaan we op zoek naar partijen die ons doel onderstrepen. Wij verdiepen ons in de organisatie; maken een plan van aanpak en gaan als een verlengstuk van de organisatie voor je aan de slag. Kortom, we bieden in alle opzichten een helpende hand.

Professioneel
We beschikken over 23 jaar ervaring waarbij we meer dan 500 succesvolle projecten hebben gedraaid bij aangesloten tennisclubs. Hierdoor hebben we veel kennis ontwikkeld over onder meer het organiseren van ClubEvents met focus op diverse doelgroepen; het overbrengen van pakkende boodschappen voor leden in de Card- en PosterDisplays en het verzorgen van drukwerk, distributie en sampling. We brengen diensten, merken en/of producten tot leven in een sportieve omgeving.

Betaalbaar
We werken als ETF met veel enthousiaste vrijwilligers die onze doelstellingen onderstrepen, zoals provincie-managers en de contactpersonen van diverse commissies binnen de clubs zelf. Vandaar dat onze tarieven niet overdreven hoog zijn en we toch het beste resultaat bereiken. ETF hanteert sowieso vriendelijke tarieven en is daar open en transparant over.

Creatief
Met ETF doen we dingen anders. Daarom zijn we ook uniek in de tenniswereld. Waar een doelgroep normaal gesproken wars is van overduidelijke reclame, bereiken we deze nu in een sportieve, ontspannende omgeving. Met bijvoorbeeld ClubEvents, PosterDisplays en met Free TennisCards: de enige vorm van reclame waar de leden actief naar zoeken en soms ook sparen. De advertenties hebben altijd iets met “tennis” zodat het dicht bij de doelgroep blijft.

Full service
Wij verzorgen de trajecten van begin tot eind en laten niets aan het toeval over. Er is dus één aanspreekpunt en alles wordt geregeld. Wij verzinnen, ontwerpen, organiseren, adviseren, drukken en distribueren. Daarbij kiezen we voor een zeer persoonlijke aanpak. We gaan zelf bij de clubs langs en verzorgen alles tot in de puntjes. Zo zien we ook wat er leeft op de clubs, krijgen we feedback waar we vervolgens mee aan de slag gaan. Dit alles om ons beter in te kunnen leven in de behoeften van de clubs/leden.

Oplossingsgericht
ETF denkt met je mee over de beste oplossing voor de organisatie, het merk of het product. Heeft u meer te vertellen dan u op een card kwijt kunt? Dan maken we toch minizines. Liever een wobbler met QR code aan de displays om meer op te vallen? Doen we. Sampling tijdens de competitie? Geen probleem. Speciale aanbieding aan de bar-inkopers? Wij gaan het met hen doornemen. Richard Krajicek als gastspreker? Regelen we. Tickets voor een Grand Slam of relaties meenemen naar een ATP of WTA toernooi? 'Consider it done'!

Gegevens

European Tennis Foundation (ETF)
Witte de Withweg 6
4819 AH Breda
(alleen op afspraak)
+31 (76) 520 22 77
info­@­european­tennis­foundation.nl

Volg ons op:

  Login voor Clubmanagers
  Login voor Communicatiebureaus

Opdrachtgevers

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63