Wat vertellen klanten?

We kunnen natuurlijk zelf de loftrompet steken over wat we betekenen voor adverteerders, sponsoren en clubs. Maar liever laten we onze klanten en leden zelf aan het woord. We hebben een luisterend oor en zijn altijd bereid om aan de wensen van onze partners tegemoet te komen.

  • image Susan Willers
    Marketing Communicatie Kneipp
    “Birgit heb ik leren kennen als een sportieve dame die graag een samenwerking tot stand wil laten komen waarbij beide partijen tevreden zijn. Kneipp heeft naast de pakkende ansichtkaarten voor in de displays op de tennisclubs, heerlijke Kneipp pakketten ter beschikking gesteld. Een mooi cadeau voor vrijwilligers bij de plaatselijke tennisverenigingen. Birgit heeft deze samenwerking geïnitieerd en dit zal vast niet de laatste samenwerking zijn tussen ETF en Kneipp.”
  • image William van Aspert
    CEO & Owner Dutch Fit Drinks
    “Birgit een prachtmens om mee te werken en verstaat haar vak. Ze is een echte deuren intrapper wat ook nodig is in deze branche. Recht op haar doel af weet ze iedereen te overtuigen en is ze een bekend gezicht onder alle tennis clubs. Voor ons merk Feel So Good kan ik met volle overtuiging zeggen dat het een added value is voor de zichtbaarheid en naamsbekendheid binnen het sportkanaal.”
  • image Raymond Diemer
    Directeur At Monday
    “Birgit leidt een goed sport communicatiebureau. Zij doet dit met een zeer grote gedrevenheid. Kennis van zaken en een goed advies zijn hier gegarandeerd. Het team waaraan zij leiding geeft is geïnspireerd en weet deadlines te halen. Klasse!”
  • image Lysanne Denneboom
    CEO & Founder Lolo's Bites
    “Birgit is iemand waar je op kan bouwen! Vol overtuiging weet ze het sportkanaal te bewerken op haar manier. We zijn erg blij dat zij ons vertegenwoordigd. Hierdoor zijn we in staat om vele sporters bekend te maken met ons verantwoorde kidsmerk Lolo’s waardoor we vele kinderen blij kunnen maken.”
  • image Mark van der Linden
    Directeur BMT Tennis
    “Kortgeleden liep ik bij toeval Birgit tegen het lijf bij mijn eigen vereniging. Ik werd gegrepen door haar enorme enthousiasme en hebben meteen spijkers met koppen geslagen. Samen met ETF gaan we de tennisreizen en events georganiseerd door BMT Tennis (nog) meer promoten en zo de naamsbekendheid verhogen.”
  • image Klaas Bokhorst
    Directeur W.R. International
    Birgit benaderde Mij via LinkedIn en kwam direct ter zake om voor ons beiden een mooie gelegenheid te bieden! Haar enthousiasme en overtuigingskracht gaven de doorslag waardoor alles binnen kort tijd geregeld was! Erg prettig om zo zaken te kunnen doen en met het gewenste resultaat!
  • 1

Klanten van ETF

ETF werkt voor allerlei soorten klanten

De mening van klanten

  • image Susan Willers Marketing Communicatie Kneipp “Birgit heb ik leren kennen als een sportieve dame die graag een samenwerking tot stand wil laten komen waarbij beide partijen tevreden zijn. Kneipp heeft naast de pakkende ansichtkaarten voor in de displays op de tennisclubs, heerlijke Kneipp pakketten ter beschikking gesteld. Een mooi cadeau voor vrijwilligers bij de plaatselijke tennisverenigingen. Birgit heeft deze samenwerking geïnitieerd en dit zal vast niet de laatste samenwerking zijn tussen ETF en Kneipp.”
  • image William van Aspert CEO & Owner Dutch Fit Drinks “Birgit een prachtmens om mee te werken en verstaat haar vak. Ze is een echte deuren intrapper wat ook nodig is in deze branche. Recht op haar doel af weet ze iedereen te overtuigen en is ze een bekend gezicht onder alle tennis clubs. Voor ons merk Feel So Good kan ik met volle overtuiging zeggen dat het een added value is voor de zichtbaarheid en naamsbekendheid binnen het sportkanaal.”
  • image Raymond Diemer Directeur At Monday “Birgit leidt een goed sport communicatiebureau. Zij doet dit met een zeer grote gedrevenheid. Kennis van zaken en een goed advies zijn hier gegarandeerd. Het team waaraan zij leiding geeft is geïnspireerd en weet deadlines te halen. Klasse!”
  • image Lysanne DenneboomCEO & Founder Lolo's Bites “Birgit is iemand waar je op kan bouwen! Vol overtuiging weet ze het sportkanaal te bewerken op haar manier. We zijn erg blij dat zij ons vertegenwoordigd. Hierdoor zijn we in staat om vele sporters bekend te maken met ons verantwoorde kidsmerk Lolo’s waardoor we vele kinderen blij kunnen maken.”
  • image Mark van der Linden Directeur BMT Tennis “Kortgeleden liep ik bij toeval Birgit tegen het lijf bij mijn eigen vereniging. Ik werd gegrepen door haar enorme enthousiasme en hebben meteen spijkers met koppen geslagen. Samen met ETF gaan we de tennisreizen en events georganiseerd door BMT Tennis (nog) meer promoten en zo de naamsbekendheid verhogen.”
  • image Klaas Bokhorst Directeur W.R. International Birgit benaderde Mij via LinkedIn en kwam direct ter zake om voor ons beiden een mooie gelegenheid te bieden! Haar enthousiasme en overtuigingskracht gaven de doorslag waardoor alles binnen kort tijd geregeld was! Erg prettig om zo zaken te kunnen doen en met het gewenste resultaat!
  • 1

Waarom uw mening belangrijk is

Ondanks de ruim 20 jaar ervaring die de European Tennis Foundsation (ETF) heeft opgebouwd, zijn we altijd gretig om bij te leren. En van wie kan dat beter dan van u als (potentiële) klant en/of websitebezoeker. Daarom horen we graag van u wat u van deze website vindt en van het werk van ETF. We zijn blij met uw openhartige en ongezouten mening. Kom maar op!

 

Waarom ETF

Full service
Betaalbaar
Professioneel
Oplossingsgericht
Creatief
Betrokken

Gegevens - Neem vrijblijvend contact op

 

Vul uw naam in
Vul uw telefoonnummer in
Vul uw e-mailadres in Mailadres is niet geldig
Vul uw bedrijf/club in
Vul uw bericht in

Gegevens

European Tennis Foundation (ETF)
Witte de Withweg 6
4819 AH Breda
(alleen op afspraak)
+31 (76) 520 22 77
info­@­european­tennis­foundation.nl

Volg ons op:

  Login voor Clubmanagers
  Login voor Communicatiebureaus

Opdrachtgevers

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63